Menu
Jūsu grozs

GARANTIJA UN ATGRIEŠANA.

Garantija.


SIA “4 Collas”, juridiskā adrese: Katlakalna iela 9, Rīga, LV-1073, Latvija, veikalos iegādātajai precei tiek nodrošināta likumā paredzētā preces garantija:


Ja preci iegādājas Patērētājs (fiziska persona, kura iegādājas preci nolūkam, kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad Garantija ir spēkā 24 mēnešus (divus gadus) no Preces piegādes datuma saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.


Ja Preci iegādājas Juridiska persona (persona, kura iegādājas preci nolūkam, kas ir saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) vai fiziska persona, kura veic saimniecisko darbību un Preci pērk ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā, un Precei nav aizlieguma to izmantot saimnieciskai vai profesionālai darbībai, tad Pārdevējs nosaka 12 mēnešus Garantiju no Preces piegādes datuma. 


Jebkura Garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs var uzrādīt darījuma apliecinošu dokumentu (čeku vai pavadzīmi), un Pircējs Preci ir lietojis ievērojot Preces lietošanas instrukciju un rīkojies atbilstoši Garantijas noteikumiem.


Atteikuma tiesības.


1. Pircējam ir tiesības anulēt savu pasūtījumu līdz preču piegādes brīdim, par to paziņojot Veikalam (piemēram: telefoniski, e-pasts) ne vēlāk kā 1 dienu pirms paredzētās piegādes dienas, norādot pasūtījuma numuru.


2. Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā no preču saņemšanas datuma un šajā gadījumā Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta Noteikumiem Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" Patērētājam ir tiesības atgriezt saņemto preci un atcelt Pirkuma līgumu, nesniedzot nekādu pamatojumu, nosūtot iesniegumu ar vēstuli vai e-pastu.


3. Patērētājs nosūta preci atpakaļ pārdevējam vai nodod to pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Šī prasība neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs pats piedāvājis paņemt preci atpakaļ.


4. Patērētājam ir tiesības apmainīt preci pret citām precēm 14 kalendāro dienu laikā, nosūtot aizpildītu atgriešanas formu uz Veikala e-pasta adresi, norādot pasūtījuma numuru, bankas konta numuru un adresi, kur atrodas preces, kuras Patērētājs vēlas apmainīt.


5. Atgrieztajai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādu to saņēma Patērētājs (ieskaitot visus iepakojumā esošos priekšmetus). 


6. Ja atgrieztā prece ir bojāta un bojājums (i) nav Veikala radīts; (ii) radusies neatbilstošas izmantošanas rezultātā (ja prece, izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.), Pārdevējam pēc preces vērtības atmaksas ir tiesības veikt preces vērtības pārrēķinu un pieprasīt Patērētājam kompensēt starpību. Par to Pārdevējs informē Patērētāju rakstiskā veidā, nosūtot informāciju uz Patērētāja pasūtījumā norādīto e-pasta adresi. Gadījumā, ja Patērētājs nepiekrīt paziņojumā norādītajam preces vērtības samazinājumam, Pārdevējam ir tiesības pieaicināt neatkarīgu ekspertu, lai apstiprinātu preces vērtību. Izdevumi, kas saistīti ar eksperta pakalpojumiem, tiek dalīta uz pusēm starp Patērētāju un Pārdevēju, izņemot gadījumus, ja kādas puses nostāja izrādīsies nepamatota. Šajā gadījumā izdevumus, kas saistīti ar eksperta pakalpojumiem, segs tā puse, kuras nostāja bija acīmredzami nepamatota.


Atteikuma veidlapa.

Sīkdatņu paziņojums
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Piekrītot izmantot sīkdatnes, vietne tiks optimizēta. Turpinot skatīt vietni, jūs piekrītat, ka mēs jūsu ierīcē izmantosim sīkfailus. Jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu, izdzēšot saglabātos sīkfailus.